You are hereÚvod / Stredné podnikanie

Stredné podnikanie


Peter Vidovič: „Ak chcete udržať firemné hodnoty, musíte sa naučiť ľudí prepúšťať.“

Pre zakladateľa portálu Modrykonik.sk sú ľudia vo firme najdôležitejší. „U nás nevydrží človek, ktorý nemá charakter, aj keby bol najlepší odborník vo svojej oblasti. To, ako dokáže vychádzať s ostatnými, komunikovať s kolegami, znamená pre nás viac ako odborné znalosti či profesionálne zručnosti, akými disponuje. Netvrdím, že to, ako to robíme, je najlepšie, ale nám to funguje. Urobili sme si firmu podľa seba, aby sme sa tam cítili dobre. V každej spoločnosti môže fungovať niečo úplne iné.“ Prečítajte si, aké 3 zásady považuje Peter Vidovič a jeho spoločník Róbert Vereš pre dobrú firemnú kultúru za kľúčové.

Peter Vidovič spolu so svojím dlhoročným spolupútnikom a inšpirátorom Róbertom Verešom podnikajú v online prostredí na Slovensku a v Českej republike. Ich cieľom je stať sa lídrom s portálmi pre mamičky s podobným konceptom ako Modrykonik.sk aj v ďalších krajinách. Vybudovali a predali spoločnosť Etarget, ktorá sa zameriava na predaj cielenej reklamy na internete. Neskôr založili portály, ktoré spájajú komunitu ľudí s rovnakými záujmami, ako sú modrykonik.sk, mojasvadba.sk, modrastrecha.sk. V súčasnosti zamestnávajú 34 ľudí.

Ľuboš Fellner: „Podnikanie je ako manželstvo.“

Zakladateľ Bubo Travel Agency sa neriadi žiadnymi príručkami, ale čím je starší, tým viac počúva svoje telo. Podporuje prirodzené fungovanie a riadenie firmy, kde každý robí to, čo vie a čo ho baví. Podľa neho je dôležitejšie ako všetky peniaze sveta to, či ste pre spoločnosť potrebný a užitočný. Prečítajte si 6 vecí, na ktoré podľa Ľuboša Fellnera, netreba v podnikaní zabúdať.

Súťaž Ericsson Application Awards 2013 odštartovala

Skvelá príležitosť pre vývojárov, začínajúce firmy a všetkých, ktorí majú nápad na zaujímavú aplikáciu. Tento rok prebehne celosvetová súťaž a niekoľko regionálnych súťaží. Prvá cena robí 25000 eur, druhá cena 10000 eur a tretia cena 5000 eur

Druhá generácia obchodných, priemyselných a verejných priestorov

„Obnoviteľné zdroje energie na podporu udržateľného rozvoja životného prostredia a konkurencieschopnosti firiem na Slovensku“. V rámci programu Morálnej, sociálnej, hospodárskej, kultúrnej a vzdelanostnej obnovy krajiny, podporuje Občiansky parlament o.z. Koncept “zeleno-modrej továrne pre energiu”. Projekt sa zameriava na priemyselné a komerčné stavby, ktoré majú inštalované jedno alebo viac zariadení na výrobu energie z obnoviteľných zdrojov, aby pokryli potrebu dodávok elektrickej energie, vykurovania či chladenia priestorov a na podporu podnikania v rámci budov a priestorov podniku, obce alebo verejnej inštitúcie.

Názory predstaviteľov malých a stredných podnikov na vzdelávanie zamestnancov

Správa z prieskumnej sondy
Zámer: Zámerom tejto výskumnej sondy bolo zistiť základné rozloženie názorov a postojov predstaviteľov malých a stredných firiem k rôznym formám firemného vzdelávania. Prieskum bol realizovaný na malej vzorke a má slúžiť v najmä ako prvotný zdroj informácií o niektorých oblastiach firemného vzdelávania.
Metódy: Prieskum bol vykonaný (dizajn dotazníka, zber dát, čistenie a vyhodnocovanie dát) v období od mája 2011 do augusta 2011, pričom údaje od respondentov boli zozbierané od 31.mája do 18. Júla 2011.

Vyhľadávanie

Odkazy

judikáty
zákony.judikaty

Pripravujeme

Aj vy môžete prispieť k plánovaniu a tvorbe príspevkov
na témy:
- Fyzické servery, virtualizácia alebo cloud vo firme?
- Výhody Microsoft Office 365.